آيناز عباسيآيناز عباسي، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

شوق زندگي

آیناز 15 ماهه

1390/7/6 10:57
نویسنده : مامان و بابا
1,048 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلمقلب    

چند وقته که می خوام مطالبی رو برات بنویسم اما سایت سرعتش خیلی پایین بود و باز نمی کرد.

 

niniweblog.com

 گلم الان که اینو می نویسم حدود یک سال و سه ماه و بیست و چهار روزته, واسه خودت یه پارچه خانم شدی دو تای دیگه از دندونای جلوت هم داره سر می زنه.

کلی شیرینکاری و رفتارای شیرین داری. مثلا صدای خیلی از حیوونا رو می دونی, موقع خداحافظی واسه بقیه از راه دور بوس می فرستی و بای بای می کنی, از نی نی های کوچولوتر از خودت بوس از لوپشون اونم با دستای کوچولوی خودت می گیری, موقع سلام کردن دست میدی و می گی دام یعنی سلام, وقتی بابایی از سر کار میاد میپری تو بغلشو پشت سر هم بوسش میکنی و نازش میکنی,‌البته یه وقتایی هم واسه مامانم این شیرین کاریا رو انجام می دی.

niniweblog.com

یه کار جالب دیگه اینکه هر روز عصر کفشاتو میاری و اشاره به در می کنی و می گی: "تاتا, پا پا بریم" تاتا یعنی کفشامو بپوش, پا بریم یعنی بریم پارک. جالب اینجاست که مسیر پارک رو هم خوب بلدی تا از در خونه پامونو می ذاریم بیرون دقیقا به سمت پارک که چند تا کوچه با خونمون فاصله داره حرکت می کنی و دست من رو هم پشت سر خودت می کشی. بعدشم که واسه برگردوندنت به خونه مکافات دارم, مگه دل می کنی!

niniweblog.com

چند تا کلمه نصف و نیمه هم میگی مثل مامان, بابا, بریم, تاتا(کفش), پیشی, بیا, ده(بده), دام(سلام), پا(پارک), با(تاب), تو(توپ),‌ نی نی,بشی(بشین), پاش(پاشو), توتو, اله(خاله), دایی, دالی, به به(غذا), دودوچی چی(قطار) و ...

کلی چیزای دیگه هم هست که توی یه فرصت دیگه واست می نویسم نازنینم.

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله مائده
30 شهریور 90 9:23
الهییییییییی خاله قربون اون شیرین حرف زدنت بشم عسسسسسسسلیه من
خاله مائده
30 شهریور 90 9:28
مامان رضوان نازنینم منتظر عکسهای ناناسیه خوشگلت هستم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شوق زندگي می باشد